W końcu nadszedł ten czas, że musisz zmierzyć się z wyzwaniem pt. “praca magisterska z marketingu”? Tylko przed rozpoczęciem pisania pracy, trzeba mieć ciekawy temat? Jeśli szukasz podpowiedzi, jakimi kryteriami kierować się przy wyborze tematu pracy magisterskiej z marketingu, żeby nie żałować decyzji, jesteś we właściwym miejscu. Zapraszam do lektury.
Marketing- kilka słów wstępu
Kierunek, który wybrałeś, już od lat cieszy się zainteresowaniem wśród kandydatów na studentów. Dlaczego? To przyszłościowe studia, dające wiele możliwości pracy: od agencji reklamowych, działy marketingowe w firmach i korporacjach, start-upy po marketing internetowy.
W swojej pracy magisterskiej musisz wykazać się odpowiednią wiedzą z dziedziny marketingu i jego mechanizmów, jak i umiejętnościami analitycznymi czy kreatywnym myśleniem przy części badawczej. Przemyślana decyzja związana z tematem pracy i przedmiotem badań to kluczowe kwestie w procesie pisania pracy zakończonym sukcesem. Na co zwrócić uwagę przed wyborem tematu z marketingu? Czytaj dalej.